روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: به دنبال نقض آتش بس توسط رژیم آمریکا نیروی دریایی سپاه پاسداران نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.