آروان خبر// سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با صدور پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به مجموعه قضات، مدیران و کارکنان دستگاه قضایی تبریک گفت و از تلاشهای آنان در مسیر تحقق عدالت، صیانت از حقوق شهروندان و استقرار قانون قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری آروان خبر در پیام رضا ارزانی آمده است: بسم الله الرحمن […]
به گزارش پایگاه خبری آروان خبر در پیام رضا ارزانی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته قوه قضائیه، یادآور مجاهدتها و خدمات ارزشمند شهید آیتالله دکتر بهشتی و یاران گرانقدر ایشان در مسیر استقرار عدالت و حاکمیت قانون در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
اینجانب فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم، قضات شریف و تمامی کارکنان پرتلاش دستگاه قضایی شهرستان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
بیتردید نقش قوه قضائیه در تأمین امنیت اجتماعی، احقاق حقوق مردم، گسترش عدالت و صیانت از سرمایههای مادی و معنوی جامعه، نقشی اساسی و تعیینکننده است و تلاشهای خالصانه خدمتگزاران این عرصه، زمینهساز ارتقای اعتماد عمومی و تحقق عدالت در جامعه خواهد بود.
امید است با تداوم همکاری و همافزایی میان دستگاههای اجرایی و قضایی، شاهد توسعه، پیشرفت و خدمترسانی هرچه بهتر به شهروندان عزیز باشیم.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام قوه قضائیه، به ویژه شهید آیتالله دکتر بهشتی، برای تمامی خدمتگزاران این مجموعه موفقیت، سربلندی و توفیق روزافزون از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
رضا ارزانی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان
این مطلب بدون برچسب می باشد.
Δ