رفع تعلیق و بازگشت دو عضو شورای شهر مسجدسلیمان

آروان خبر//دو عضو تعلیق‌شده شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با رأی شورای حل اختلاف استان خوزستان و پس از اثبات بی‌گناهی در مرجع ذی‌صلاح، رفع تعلیق شده و فعالیت خود را در پارلمان شهری مسجدسلیمان از سر گرفتند به گزارش خبری آروان خبر، علی زمانپور و محمود جعفری شهنی که از مهرماه ۱۴۰۲ با دستور مراجع […]

آروان خبر//دو عضو تعلیق‌شده شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با رأی شورای حل اختلاف استان خوزستان و پس از اثبات بی‌گناهی در مرجع ذی‌صلاح، رفع تعلیق شده و فعالیت خود را در پارلمان شهری مسجدسلیمان از سر گرفتند

به گزارش خبری آروان خبر، علی زمانپور و محمود جعفری شهنی که از مهرماه ۱۴۰۲ با دستور مراجع قضایی از عضویت در شورای اسلامی شهر تعلیق شده بودند، پس از طی مراحل رسیدگی، بررسی مستندات و صدور رأی نهایی مبنی بر رفع اتهام، مجدداً به ترکیب اصلی شورا بازگشتند. این دو عضو در جلسه رسمی امروز شورا حضور یافتند و طی مراسمی رسمی، بازگشت آنان اعلام و معارفه انجام شد.

بازگشت این دو عضو، پایان دوره حضور علی قنبری و ابراهیم سرخمرد به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان را رقم زد؛ افرادی که طی ماه‌های گذشته نقش مؤثری در استمرار فعالیت شورا ایفا کردند و در تصمیمات شهری مشارکت داشتند.

در پایان نشست، با اهدای لوح تقدیر از خدمات و همراهی این دو عضو علی‌البدل در مدت مسئولیت‌شان در شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان قدردانی شد. این تقدیر با تأکید بر نقش آنان در حفظ روند فعالیت شورا در دوران تعلیق دو عضو اصلی همراه بود.